Klacht: Esprit houd je geld achter. Waardeloze service. Niet betstellen

Kitty24 op 15 januari 2024 over Esprit in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Esprit neemt het niet zo nauw met de service. Automatisch gegenereerde mail waarin ze mededelen dat je geld direct wordt terug geboekt, maar wat niet gebeurd. Mail sturen met de vraag waarom je je geld nog niet terug hebt gekregen. Automatisch gegenereerde mail met dat ze binnen 72 uur gaan beantwoorden. Er achteraan gebeld. Terugboeking is niet bekend in systeem. Telefoniste stuurt klacht door. Maandag daarop nog geen geld terug. Gebeld. Nog niks bekend. Terugbelverzoek dan maar? u wordt dan in de loop van de week en uiterlijk volgende week teruggebeld. Gevraagd om manager te spreken. Niet mogelijk. Gevraagd om adres waar klacht naartoe kan worden gestuurd. Dit kan alleen naar het algemeen info-adres. Dezelfde waar je een automatisch gegenereerde mail van terug krijgt dat ze binnen 72 uur reager, maar waar, naar zo blijkt, eerder ook niks van gekomen is. Chat geopend en krijg daar zelfde reactie. Terugbelverzoek dan maar? Dan ga ze u bellen om het beter aan u uit te leggen en om een oplossing te zoeken. Uitleggen? Wat wil je uitleggen? Dat je rente trekt van geld wat niet van jou is? De enige oplossing is in dit geval geld terug. Geen excuus, geen uitleg. Gewoon geld terug. Ik geef mijn kind wel een appel te eten vanavond…

Gewenste Oplossing:

Tot op heden geen oplossing.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Esprit

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Esprit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kitty24