Klacht: Erg lang wachten op pakket

op 04 september 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket vrijdag besteld, was op zaterdag al op gehaald voor levering, zaterdag niks ontvangen, maandag nog geen verandering van status, ( onderweg ), dinsdag ochtend verandering status, weer opgehaald voor levering, maar nog steeds niets ontvangen ( 16:30 )

Tarcking via link in e-mail is niet erg vriendelijk, er staat alleen dat de status is 'onderweg', geen tijd en of datum.
Graag duidelijke info waar pakket is en hoelaat het geleverd gaat worden ( net zoals postnl app)

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 07 september 2018 om 09:29 geantwoord

Beste,
Wat vervelend dat je jouw pakket niet eerder in ontvangst hebt kunnen nemen. Ik zie dat er zowel op 3 als op 5 september een sorteerfout heeft plaatsgevonden, waardoor het die dagen helaas niet in uitlevering is gegaan. Daarvoor mijn excuses. Ik zie dat het inmiddels aan je is overhandigd, hopelijk is alles alsnog naar behoren verlopen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.J. van den Berg