Klacht: Er komt geen bezorger langs

op 20 augustus 2015 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 20 augustus staat op de site van dpd dat mijn pakket vandaag geleverd wordt. Ik blijf de heledag thuis en er komt niemand langs.

Pakketen eens een keer op aangegeven dag bezorgen

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

5 jaren geleden - Beste heer M.K., Wat vervelend dat u de hele dag heeft gewacht op uw pakket. Ik zie in mijn gegevens dat de chauffeur die dag een vertraging heeft opgelopen. Hierdoor is hij helaas niet meer aan alle pakketten toegekomen. U was hier niet van op de hoogte, waardoor u in onduidelijkheid heeft gezeten. Onze excuses voor dit ongemak. Ik zie dat het pakket vandaag is bezorgd (neergezet). Ik verneem graag van u of u het pakket in goede orde heeft onvangen, en of ik nog iets voor u kan betekenen. Met vriendelijke groet, Charlotte

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 07 september 2015 om 10:35 geantwoord

Beste heer M.K.,

Op mijn vorige bericht heb ik helaas geen reactie meer ontvangen. Ik ga er daarom vanuit dat u het pakket bij de tweede poging in goede orde heeft kunnen ontvangen. Ik wil deze melding bij dezen afsluiten. Als ik alsnog iets kan betekenen, dan hoor ik het graag.

Charlotte

Reactie van de melder van de klacht Mielk

5 jaren geleden - Als je deze mededeling als oplossing ziet om er wat aan te doen de pakkettenb

Reactie van de melder van de klacht Mielk

5 jaren geleden - Als je deze mededeling als oplossing ziet om er wat aan te doen de pakketten eens wel op tijd te leveren

Alle klachten die gemeld zijn door Mielk