Klachten over Enexis

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Enexis in de categorie Netbeheerder. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten en... Lees meer >

80% van alle klachten opgelost. Nog 25 klachten nodig voor een plaats in de categorie Netbeheerder

80%
25 klachten gemeld
0 openstaande klachten
5 klachten in behandeling
20 klachten opgelost
5.7 /10
31 stemmen
31

Tijdslijn

Mijn woning heeft in leeggestaan in de afwachting van een verkoop. Gedurende die periode claimt Enexis een hoog energieverbruik voor deze woning. De enige onderbouwing die Enexis kan geven is de meterstand van de slimme meter. Enexis komt 6 maanden... Lees meer

Onze woning aan de Maaij 1 te Bergeijk is gesloopt. De meter hiervan zou worden verwijderd. Tot onze verbazing is echter tevens de meter naast Maaij 1 (pluimveestal) eveneens afgesloten. Dit zonder overleg. Alleen was van de pluimveestal een deur... Lees meer

afhandeling verzoek stroomaansluiting

Klacht van op 16 maart 2018 over Enexis in de categorie Netbeheerder

In oktober 2017 heeft mijn electricien een aanvraag gedaan voor aansluiting gas, water, licht aan de Bethaniestraat 22 Stevensbeek, aanvraag nr. 1000477572. Pas in fbruari 2018, na veelvuldig bellen heeft de aansluiting plaatsgevonden. Ik heb hiervoor extra kosten moeten maken.... Lees meer

Oplichting bij plaatsing meterstanden

Klacht van op 28 februari 2018 over Enexis in de categorie Netbeheerder

Enexis verving onlangs de energiemeters voor slimme meters, Nu bevestigt Enexis veel hogere standen van de oude meters dan die zij zelf hadden gefotografeerd. Gelukkig had ik die foto's ook gemaakt. Enexis gebeld, maar die weigerde haar verantwoordelijkheid te nemen... Lees meer