EnergieDirect Complimenten
U zond mij een verzoek mbt het invullen van de meterstanden. Ik heb getracht dat te doen, maar dat gaf veel problemen en ik betwijfel dan ook of het op de juiste manier is gelukt.
Is uw website wel geschikt voor... Lees meer
Ik had ook ED tot 2/06/12.Ik ben blij dat ik van hun af bent hoop ik.Ze hadden tussen 1 week en 10 dagen geleden zomaar geld afgeschreven van mijn bankrekening 123 Euro terwijl er van te voren niks daar over... Lees meer
Ruim 6 maanden geleden heb ik het contract opgezegt vergens verhuizing.Ik het neuw adres via post.nl en telephonishe duurgegeven als het nodig is om mij te berijken.Ik krijg een brief met het jaarekening/einafrekening 545euro(vandaag heb ik gebeld om iets... Lees meer
Wij hebben op 22 februari de meterstanden doorgegeven, en kregen een bevestiging van ED.
Daarna kregen wij een foute jaarnota.
Na een heleboel mails, telefoontjes er fout op fout gemaakt, werd ons op 5 april beloofd dat wij het tegoed begin... Lees meer
Ik had een extreem hoge jaarnota van ED gekregen. Uiteindelijk bleek dat ze geen juiste meterstanden hadden van de afgelopen 3 jaar. Deze hebben ze opgevraag bij Enexis. Mijn nota bleek dus wel te kloppen. Ik heb om een betalingsregeling... Lees meer
ze willen het contract van 3jaar nu stop zetten door een fout van de een medewerker dus ik kom 2jaar tekort ,wat moet ik hier aan doen .vriendelijke groet ruud Lees meer
ze komen de gemaakte afspraken niet na Lees meer
ik wil heel de tijd badoo verwijderen maaar dat lukt niet Lees meer
Ik ben al 8 jaar klant bij Energiedirect en tot op heden zonder klachten. Mijn verbruik is al die jaren nagenoeg hetzelfde geweest(stroom 1000 en gas 800). Mijn voorschot en jaarnota waren dan ook nooit een verrassing. Tot vorige week!... Lees meer
De energierekening van feb kon niet automatisch van mijn rekening worden ingevorderd door ED. Hierop kreeg ik 2 herinneringen. In de 2de herinnering stond als uiterste betaaldatum 25 feb. Hierop is eerst een bedrag van 160 euro betaald en op... Lees meer