Klacht: energie en contact 2e klacht

op 14 januari 2014 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

energieafname van Energie-direct naar Nuon.
Energie-direct is goed bereikbaar, Nuon daarentegen niet.
vb. ik heb mij voor gas en electra aangemeld, krijg nu alleen gas voorschot
ik bel, vriendelijke man, ja hoor klopt, ik verbind u door
en dat was het laatste wat ik hoorde. nog wel 20 min gewacht.
stuur een mail en krijg direct bericht, dat wij binnen 10 dagen contact opnemen.
ik heb geen voorschat electra en misschien morgen geen licht meer huis.

Gewenste Oplossing:

electra voorschot en graag een redelijk bedrag voor gas en electra tezamen

een emailadres waar je wat mee kunt en wat geen zoethouder is.

dit gedoe heeft mij nu al een hoop tijd en ergernis gekost

ik hoop dat ik dit jaar goed doorkom.

ik heb mijn rechtshulpverzekering verlengd.

bijlage, reactie van energie-direct met een emailadres en niet van noreply a la Nuon

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 27 januari 2014 om 14:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Lukas,

Wij hebben u een e-mail gestuurd waarin wij de oplossing van uw klacht hebben bevestigd. Namens Nuon bied ik u verontschuldigingen aan voor het ontstane ongemak.
Met vriendelijke groet,
Joeri
Nuon webcare

Alle klachten die gemeld zijn door lukasbuter