Klacht: Toon werkt al geruime tijd( 3weken) niet

Johannes xxx op 09 april 2024 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Onze Toon geeft al geruime tijd geen gas- en elektriciteit waarden weer. We zien alleen temperatuur en de tijd.
Inmiddels vele medewerkers van Eneco aan de lijn gehad om dit probleem te verhelpen, helaas nog steeds geen werkende Toon.
Alles wordt beloofd en niets wordt nagekomen. Zou teruggebeld worden en een mail ontvangen. Nog steeds geen oplossing.
Ik hoop dan ook van harte dat Eneco het probleem serieus neemt
Mijn klantnummer is:10820130

Hans ten Voorde

Dat het probleem nu eens opgelost wordt.
Ik ben ruim 50 jr klant bij Eneco, betaal altijd mijn maandbijdrage en de kosten voor een werkende Toon. Er bleek een tik aangemaakt te zijn, maar dat is pas gedaan 2 weken na mijn melding dat Toon niet werkt

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Eneco

2 maanden geleden - Beste meneer ten Voorde, Ik zie dat er intern een ticket is geweest, en dat u afgelopen week contact met ons heeft opgenomen. Het ticket is aangevuld, en wij hebben alles gedaan wat we vanaf onze kan kunnen doen. We kunnen een monteur aansturen om naar het probleem te kijken. De voorrijkosten bedragen €75,00. Mocht het aan het display liggen komt daar nog €99,00 bij. Graag hoor ik van u of u een monteur wenst om het probleem op te lossen Yvonne Webcare Eneco

Reactie van de melder van de klacht Johannes xxx

2 maanden geleden - Dank voor uw reactie, maar dat lost het probleem niet op. Zou vandaag teruggebeld worden en dat is niet gebeurd. Dit is de 2e keer dat er terug gebeld zou worden. Zit inmiddels ruim 4 weken zonder een werkende Toon. Baal ontzettend. Betaal maandelijks mijn contract en €4.50 voor een werkende Toon, en dan de bovenstaande reactie waar ik niets mee kan. Bedroevend!!!

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 01 mei 2024 om 13:05 geantwoord

Beste heer ten Voorde,

Volgens mijn gegevens is deze klacht opgelost. Mocht dit niet zo zijn, dan mag u reageren op dit bericht.

Yvonne
Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Johannes xxx