Klacht: Toon

Kiewiet op 05 december 2022 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2x afspraak gepland voor installeren Toon.2x iemand komen opdagen.
Nu derde afspraak getracht te plannen.
Wacht op bericht.
Uiterst vervelend in onze situatie.
Wat gaat u er. Aan doen?

Gewenste Oplossing:

Ogenblikkelijk een betrouwbare installatie afspraak deze week.
Do of Za opgegeven voor beschikbaarheid.
Vandaag, morgen of wo kan ook.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Eneco

1 jaar geleden - Beste meneer Kiewiet, Dank u wel voor uw bericht. Excuses dat u voor niets op de monteur heeft moeten wachten. Ik heb zojuist de partner ingelicht of ze u met spoed willen bellen voor het maken van een afspraak. Uiteraard ga ik er van uit dat nu wel de monteur komt opdagen. Ik blijf dit monitoren voor u. Met vriendelijke groeten. John Eneco Webcare

Reactie van de melder van de klacht Kiewiet

1 jaar geleden - Dank voor uw reactie. Tot op heden echter nog niets gehoord. Beschikbare dagen had ik reeds doorgegeven maar als de monteur belt kunnen we zeker een afspraak inplannen. Ik ben flexibel in de wens dit z.s.m.af te ronden.

Bericht van Eneco

1 jaar geleden - Beste meneer Kiewiet, Mijn collega heeft alles in werking gezet. Vanwege de drukte zal het iets langer duren dan u gewent bent. Mijn excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Natalie Eneco webcare

Bericht van Eneco

1 jaar geleden - Beste meneer Kiewiet, In ons systeem zie ik dat u inmiddels een afspraak heeft gemaakt. Fijn dat het gelukt is. Ik wens u een fijne jaarwisseling toe. Met Vriendelijke groet, Natalie Eneco Webcare

Reactie van de melder van de klacht Kiewiet

1 jaar geleden - De afspraak staat inderdaad. Ik heb een variabel tarief. Wanneer worden de prijzen aangepast? Kan ik een overeenkomst tegen dagtarieven afsluiten zoals dat bij sommige andere leveranciers mogelijk is?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 28 december 2022 om 10:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw, heer,

Hartelijk dank voor uw reactie. Omdat u een zakelijk contract bij ons heeft lopen kan ik deze via deze weg niet voor u inzien.

Wel kan ik u vertellen dat Eneco alleen variabele contracten uitgeeft voor een bepaalde periode. Deze is per klant verschillend. Contracten op dag basis geven wij momenteel niet uit zoals andere leveranciers.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een fijne dag verder.

Groet, Silvia Eneco webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Kiewiet