Mijn Klacht:
Ik heb op 8 december 2024 een eindnota ontvangen van Eneco en heb nog een bedrag van € 420,34 tegoed (dit moet ik dus ontvangen).
Op de eindnota staat We maken het bedrag binnen 14 dagen over naar je rekening.
30 december 2024 gebeld met 088-895 5955 (via de chat wordt aangegeven dat ik telefonisch contact moet hebben).
De spraak computer geeft geen informatie/oplossing.
De natuurlijke persoon die het overneemt van de computer kan in het systeem zien dat ik het bedrag nog moet ontvangen en dat het ongeveer 4 weken gaat duren voordat ik mijn geld ga ontvangen omdat er een intern verzoek aangemaakt moet worden.
Gewenste Oplossing:
Dat het bedrag binnen 7 dagen op mijn bankrekeningnummer staat.
Dat ik een persoon aan de telefoon krijg die kennis kunde bevoegd aanwezig is.
Deze persoon kan een bindende toezegging doen en de oorzaak aangeven waarom ik mijn geld niet krijg.
Of is Eneco bijna failliet ??
