beste Eneco,
ik had de termijn niet verlaagd naar 99 euro....dat deden jullie zelf
ik had uiteindelijk 175,00 en dat gingen jullie zelfstandig verlagen,
de brief heb ik nog van Jan.'23..., nu stuurt u mij naar een andere afdeling terwijl ik nog in gesprek ben met u, kastje van de muur sturen
Indien ik meteen dezelfde week had gereageerd van de jaarnota, geen antwoord
wel herinneringen-- aanmaningen niet echt klantvriendelijk zou ik zeggen
dus gewoon negeren en dan maar een aanmaning
jullie hadden het proces tijdelijk stop kunnen zetten totdat er duidelijkheid was.
ik kan niet meer verbruikt hebben dan anders aangezien ik er 3 maanden niet was[ziek]
en verder ben ik overdag meestal niet thuis
de klacht is ook dat er verder niet gereageerd wordt inhoudelijk op vragen
ook wil ik een inkomensformulier toegestuurd krijgen...vaak gevraagd
en ook had ik in okt/nov hele specifiek vragen gesteld, krijg geen antwoord
mag geen appels met peren vergelijken maar er zijn veel klanten van jullie met extreme rekeningen , gelezen in de krant] wil ook wat zeggen over jullie
aangezien u dat antwoord had geven kon u toch bij mijn gegevens, zonder dat ik dat al had doorgegeven, dan kunt u alle mails ook lezen,
en dat ik alles per post wil net als voorheen, inclusief de jaarnota
ik wil toch dat er betere oplossing , want hoe kan ik meer verbruiken als ik er niet was?
jullie hebben het bedrag verlaagd niet ik , daar hoef ik niet onder te lijden
automatisch mensen maar aangeven \\\"noodfonds\\\" tegen mensen die klagen zijn ook alarmbellen, want zo lijkt het alsof jullie het dus niet echt uitzoeken of een juiste nota geven want ach het noodfonds betaald wel ongeacht wat het kost
jullie vergeten een ding zo simpel is het niet