Klacht: Systeem voor betalingsregeling is slecht

Esther op 31 januari 2024 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Betalingsregeling kan niet zonder de normale maandtermijn erin te betrekken. Daardoor kan je tijdens de looptijd je termijnbedrag niet aanpassen. Want elke opvolgende maand zit ook ineens in de regeling. Dan maakt men een fout en stuurt 4 maanden later een correctie nota en ja hoor, je moet weer van voor af aan beginnen. Make it make sense. Hele app en alles wat digitaal is, is een puinhoop bij Eneco.

Gewenste Oplossing:

Systemen verbeteren, de app is ook heel slecht. Laat onjuiste cijfers zien.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 06 februari 2024 om 08:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dag Esther,

Dank voor je bericht en wat vervelend om te lezen dat de betalingsregeling niet soepel verloopt. Goed dat je hier aan de bel trekt.

Ik kijk graag met je mee. Hiervoor heb ik wel het klantnummer nodig. Zou je deze toe kunnen voegen aan je gegevens?

Alvast dank en een mooie dag gewenst.

Groet,

Manon
Eneco Webcare

Esther

Heeft op 06 februari 2024 om 10:08 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit is geen oplossing. Dit is een verzoek om gegevens. Dus waarom staar er klacht opgelost?

Bericht van Eneco

10 maanden geleden - Beste Esther, Per abuis is er op oplossing geklikt, dit moest een reactie zijn. Graag ontvangen we alsnog jouw klantnummer. Groet, Manon Eneco Webcare

Reactie van de melder van de klacht Esther

10 maanden geleden - Kan ik hier Klantnummers plaatsen? Het gaat om 29645811 en 12166563. Ik ga de namen liever niet online plaatsen.

Bericht van Eneco

10 maanden geleden - Beste Esther, Hartelijk dank voor uw reactie. Ik kan u niet direct vertellen waarom de klacht staat opgelost. Ik zal dit laten weten aan klacht.nl. Kunt u alsnog uw klantnummer doorgeven zodat we met u meekijken? Wij zien graag uw reactie tegemoet. Groet, Eneco webcare

Reactie van de melder van de klacht Esther

10 maanden geleden - Ik geef het op, nu weer vragen om Klantnummer wat ik al heb doorgegeven. Iemand had ook al bericht gestuurd dat er per ongeluk op opgelost was geklikt en nu is het weer onbekend waarom er opgelost staat. Laat maar, is toch zinloos. 🤦‍♀️

Alle klachten die gemeld zijn door Esther