Klacht: Niet tijdig betalen jaarnota

Basvk op 20 november 2023 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eneco blijft in gebreken bij tijdige betaling van de jaarnota. Graag ontvang ik net als hun 15% kosten in rekening over het verschuldigde bedrag.

Gewenste Oplossing:

Ontvangst van de extra 15% kosten die zij ook bij hun debiteuren in rekening brengen bij te late betaling. (Na 1 dag brengen zij die reeds in rekening)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 09 januari 2024 om 11:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer, mevrouw,

Allereerst onze excuses voor dit late bericht. Ik hoop dat u uw teruggave inmiddels heeft ontvangen. Is dit niet het geval? Stuurt u mij dan gerust uw klantnummer toe. Ik kijk graag met u mee.

Ik wens u nog een prettige dag toe.

Groet,
Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Basvk