Klacht: Monteur belt afspraak af

Rillywood op 09 november 2022 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb sinds maart dit jaar problemen met mijn Toon thermostaat.
Meerdere malen geprobeerd om dit online op te lossen, maar dat lukt niet.
De klantenservice van Eneco adviseerde me om een monteur langs te laten komen.
Om dekstenen van een monteur te drukken heb ik meteen Zon op Toon besteld.
Dat zou op maandag 24 oktober geïnstalleerd worden.
Op zaterdag 22 oktober kreeg ik een telefoontje dat er geen monteur voorhanden was en dat de afspraak af moest worden gezegd.
Er zou een nieuwe afspraak worden gemaakt. Maar dat is dus nooit meer gebeurd.
Als ik Eneco probeer te bellen Kanis steeds een half uur aan de lijn blijven hangen…

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat mijn Toon gangbaar is.
Ik betaal daar elke maand abonnentskosten voor!
Ik wil ook dat mijn aankoop geïnstalleerd word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Eneco

1 jaar geleden - Beste meneer, mevrouw, Wat jammer om te lezen dat de afspraak met de Toon monteur anders loopt dan verwacht. Ik begrijp dat u hier vragen over stelt. Graag ontvangt uw klantnummer. Stuurt u deze toe via een privé bericht? Met vriendelijke groet, Chantal Eneco Webcare

Bericht van Eneco

1 jaar geleden - Beste mevrouw, meneer U heeft op 09 november 2022 een bericht achtergelaten op klacht.nl. Mijn collega heeft in een reactie om uw klantnummer gevraagd. We horen graag of bovenstaande inmiddels is opgelost. Stuurt u ons een bericht? Met vriendelijke groet, Natalie Eneco Webcare

Reactie van de melder van de klacht Rillywood

1 jaar geleden - Bedankt voor uw antwoord. Mijn klantnummer is 37455974. Ik hoop van u te horen. Vriendelijke groeten, Rob Sauter

Reactie van de melder van de klacht Rillywood

1 jaar geleden - Mijn klantnummer is 37455974 Vriendelijke groet

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 17 april 2024 om 11:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Sauter,

Het doorgestuurde klantnummer herkent ons systeem niet. Mocht de klacht nog steeds van kracht zijn, horen we dit graag van u.

Met vriendelijke groet,

Yvonne
Eneco webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Rillywood