Klacht: Hopeloos bedrijf

Esther op 12 maart 2024 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer al jaren alleen mijn naam te wijzigen, maar dit kan niet online, je kunt geen documenten uploaden blijkbaar. Ik heb geen pc en geen printer, alleen een mobiele telefoon. Ben sinds 2015 gescheiden en dat ik nog steeds met naam van ex wordt aangeschreven irriteert me ontzettend, vooral omdat ik al zo vaak hen gevraagd of dit geregeld kan worden zonder te hoeven printen of kopiëren. Het is me zelfs telefonisch beloofd dat ik alleen een formulier hoefde in te vullen zonder kopieën bij te voegen en ja hoor, een brief met de naam van mijn ex, waarin wordt aangegeven dat ik die moet terugsturen samen met 2 kopieën. De klantenservice van Eneco is echt gewoon belachelijk slecht. En wedden dat deze klacht binnen een dag op opgelost staat? Terwijl dit gewoon niet zo is. Je gelooft het toch niet 🤣

Gewenste Oplossing:

Mijn naam wijzigen in het systeem, nadat ik een document kan uploaden naar hun email adres. Zou leuk zijn na in 2015 al gescheiden te zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Eneco

8 maanden geleden - Beste Esther, Hartelijk dank voor het delen van jouw klacht. Wat vervelend dat je hier na al die jaren nog steeds mee geconfronteerd wordt en het nog steeds niet is opgelost. Via dit bericht laat ik je graag weten wat ik voor je kan betekenen. Het doorgeven van deze naamswijziging gaat eenvoudig via een formulier. Dit vul je eenvoudig digitaal in op je telefoon. Hierbij zijn geen andere documenten nodig. Om dit formulier toe te kunnen sturen heb ik jouw klantnummer nodig. Ik verzoek je het klantnummer toe te sturen via een bericht welke alleen zichtbaar is voor ons of het nummer toe te voegen aan jouw gegevens. Ik zie het klantnummer graag tegemoet en wens je nog een prettige dag toe. Groet, Manon Eneco Webcare

Reactie van de melder van de klacht Esther

8 maanden geleden - Beste Manon, Mijn klantnummer is 29645811 Mvg

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 18 maart 2024 om 08:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Esther,

Hartelijk dank voor het toesturen van het klantnummer. Via deze weg laat ik je graag weten wat je kunt verwachten.

We sturen je een e-mail met een naamswijzigingsformulier op het bij ons bekende e-mailadres. Dit formulier kun je digitaal invullen en terugsturen door te reageren op de e-mail. Hierna verwerken we de wijziging.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens je een prettige dag toe.

Groet,

Manon
Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Esther