Mijn Klacht:
Ik probeer al jaren alleen mijn naam te wijzigen, maar dit kan niet online, je kunt geen documenten uploaden blijkbaar. Ik heb geen pc en geen printer, alleen een mobiele telefoon. Ben sinds 2015 gescheiden en dat ik nog steeds met naam van ex wordt aangeschreven irriteert me ontzettend, vooral omdat ik al zo vaak hen gevraagd of dit geregeld kan worden zonder te hoeven printen of kopiëren. Het is me zelfs telefonisch beloofd dat ik alleen een formulier hoefde in te vullen zonder kopieën bij te voegen en ja hoor, een brief met de naam van mijn ex, waarin wordt aangegeven dat ik die moet terugsturen samen met 2 kopieën. De klantenservice van Eneco is echt gewoon belachelijk slecht. En wedden dat deze klacht binnen een dag op opgelost staat? Terwijl dit gewoon niet zo is. Je gelooft het toch niet 🤣
Gewenste Oplossing:
Mijn naam wijzigen in het systeem, nadat ik een document kan uploaden naar hun email adres. Zou leuk zijn na in 2015 al gescheiden te zijn