Klacht: Hoog stroom verbruik

Jolanda14662 op 20 augustus 2020 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zie de andere klachten. Ben nu al bijna half jaartje aan het klagen…. bij me klacht staat gewoon opgelost, nou dus echt niet. Maar ja ben maar een druppel in een grote zee. Maar geef niet op want dit is gewoon mijn schuld niet. Betaal er wel voor. Vincent van webcare zal m’n klacht weer niet tegen komen. Terwijl ik alles maar dan ook alles er al gedaan heb om tot een oplossing te komen. HoOr ik inmiddels alweer een maand niks. Enz enz enz

Gewenste Oplossing:

Oplossing

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Eneco

4 jaren geleden - Beste mevrouw, Bedankt voor het delen van uw klacht. U geeft aan dat uw klacht eerder op opgelost gezet is en er nog geen oplossing is. Wilt u aangeven bij welk referentienummer we eerder gereageerd hebben of een oplossing geplaatst hebben? Groet, Audrey Eneco Webcare

Reactie van de melder van de klacht Jolanda14662

4 jaren geleden - Flauwe grap zeker op klacht .nl kunt u mijn hele reeks met klachten en vragen zien. En jullie antwoorden. Nu niet mee aankomen dat jullie niet weten wat en waarom zie mijn klachten reeks

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 28 augustus 2020 om 13:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. We hebben eerder contact met u over het hoge verbruik. We hebben u ook diverse malen aangegeven welke mogelijkheden u heeft, waaronder de optie om de meters te laten ijken. Dit standpunt wijzigt niet. Om deze reden sluiten we opnieuw uw klacht en nemen we dit opnieuw in behandeling als er nieuwe feiten aan licht komen. We verwijzen u vriendelijk naar de voorgaande correspondentie.

Groet,

Audrey
Eneco Webcare

Jolanda14662

Heeft op 28 augustus 2020 om 13:17 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Zie hieronder mijn reactie en bewijzen jullie maar is waar mijn zogezegde hoog verbruik dan vandaan komt..... stap ik hiermee gelijk over want een oplossing is nog steeds niet. Waarom regeerde jullie niet op de opgegeven stand van 123 van vorig jaar mijn fout....en waarom is m’n beginstand na een wissel meter niet bekent. Wel de oude Stand vd oude meter maar waar is de beginstand niet op m’n papieren bekent

Reactie van de melder van de klacht Jolanda14662

4 jaren geleden - Klacht .nl ik wil juridische bijstand. Weer weken geleden dat ik iets gehoord heb van m’n OPGELOSTE KLACHT dus niet gr

Alle klachten die gemeld zijn door Jolanda14662