Klacht: geen reactie op klacht /ivm jaarekening

Juliet op 14 januari 2024 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In oktober kreeg ik mijn afrekening zoals gewoonlijk alleen de begindata stond fout en ook welke woningbouw dit hier is
In Jan’23 hadden ze zelfstandig het termijnbedrag verlaagd naar 99,00 extreem laag, ik ben verder niet zo digitaal om dat allemaal modern uit te zoeken, ik vertrouwde erop dat er een reden was
Dus dan wordt ik nu gestraft bij een dubbele afrekening, van het jaar was ik 3 maanden niet thuis[medisch] ik heb verder geen extra dingen dan vorig jaar aangeschaft
ik had dan wel in nov23 een vast contact genomen
maar dat kwam uiteindelijk hoger uit dan wat ze melde op de site
indien je een klacht stuurt komt het bij de klantenservice , de antwoorden lijken net een google translation, wordt niet inhoudelijk op de klacht ingegaan en het duurt lang ,reden is omdat ze veel mails hebben zeggen ze

vervolgens sturen ze wel herineringen en een extra maandbedrag , terwijl het eerste maandbedrag bij t totaal al zou zitten
meerdere keren gevraagd om mijn mail door te sturen wie dit kan behandelen, want nu krijg ik alleen te horen ; ga maar naar het noodfonds die betalen wel lekker makkelijk als bedrijf om dat te zeggen

ik verbruik jaren hetzelfde, vorig jaar 580,00 teruggave
ik krijg geen antwoord want ik heb dus ook een inkomensformulier gevraag
ook dat ik het contract en afrekening per post wil, vraag dit alles al vanaf eind oktober23
voorheen gebeurde dat ook maar door het vaste contract dat online moest hebben ze mijn mail
ik reageerde dus meteen in Oktober 23 wil natuurlijk geen problemen

Gewenste Oplossing:

ten eerste een contact persoon, want via de klantenservice werkt het niet

dat het wordt uitgezocht ; heb een 2 persoons huishouden, in een flat,overdag weinig thuis en indien ik wel thuis ben en nodig is maar 2 radiatoren aan
dus dat het bedrag nu extreem hoog is ongelooflijk
Mij alles per post stuur waar ik om gevraagd heb
ook het inkomensformulier en kan beantwoorden ; wat dan indien je onder de beslagvrije voet zit
Eneco heeft het zelf verlaagd naar 99 euro[ brief heb ik nog]
vanaf oktober ben ik al bezig maar dan wel herinneringen sturen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Eneco

10 maanden geleden - Beste meneer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht waarin u vragen heeft over uw verbruik en uw termijnbedragen. Ook wilt u alles per post ontvangen. Ik vind het jammer om te lezen dat u zich niet gehoord voelt via onze klantenservice. Ik help u graag verder. Om dit voor u uit te zoeken heb ik uw klantnummer nodig. Ik verzoek u uw klantnummer toe te voegen aan uw gegevens of toe te sturen via een reactie welke alleen zichtbaar is voor ons. Zo voorkomt u dat uw klantnummer zichtbaar is voor derden. Ik zie uw reactie graag tegemoet en wens u een prettige dag toe. Groet, Manon Eneco Webcare

Reactie van de melder van de klacht Juliet

10 maanden geleden - beste Eneco ik had u antwoord gegeven dat ik geen link zie voor een prive bericht dus niet mijn gegevens kan delen ook had ik jullie klantenservice ook al weer bericht, natuurlijk geen reactie, ook geen notitie dat ik contact had genomen want vandaag een AANMANING en weer per mail Dus negeren is het werkproces van Eneco? het alleen hebben over het noodfonds is niet zo simpel, ook een procedure dat is ook nog niet geopend maar indien mijn nota correct zoals gewoonlijk is is dat niet nodig

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 31 januari 2024 om 11:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Juliet,

Deze klacht is gesloten. Voor onze reactie verwijs ik u graag naar het contact met kenmerk 1138904.

Wij wensen u een prettige dag toe.

Groet,

Eneco Webcare

Juliet

Heeft op 28 februari 2024 om 15:39 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

eneco denkt zodra ze wat zeggen dat het gesloten is, zonder inhoudelijk op de klachten in te gaan, ik wacht nog steeds op alle gevraagde papieren

Alle klachten die gemeld zijn door Juliet