Klacht: Geen compensatie storingen

JodyvdB op 23 september 2020 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit jaar is al meerdere malen voorgekomen dat de stadsverwarming niet werkte. Er was geen warm water of de druk van het warme water was onacceptabel laag (wisselde druk van het warme water). Bij Eneco is dit aangekaart, maar een compensatie is niet van toepassing. Reden: er is niet tweemaal langer dan 8 uur een storing geweest. Telefonisch contact met Eneco hierover is nutteloos geweest, krijg hetzelfde antwoord. Dan vraag ik om een klacht op te nemen over de wisselende warmwater druk, dat kan niet!!! Moet ik via de site doen, te gek voor woorden dat een klacht niet via het klachten nummer opgenomen word. Eneco laat een klant van meer dan 10 jaar letterlijk en figuurlijk in de kou staan!

Gewenste Oplossing:

Mijn vraag is een passende compensatie voor de meerdere storingen en uitgevoerde werkzaamheden, waardoor er geen warmte voorziening was. Plus de wisselende water druk welke ik tot op heden wekelijks ervaar.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 23 september 2020 om 14:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jody,

Bedankt voor je reactie via deze site.

Uiteraard is het niet fijn wanneer iets niet werkt zoals je gewend bent. Om inhoudelijk hier op in te gaan heb ik ook een klantnummer nodig. Zou u deze via de interne notities toe willen voegen?

Bij voorbaat dank voor uw moeite.

Angela
Eneco Webcare

Reactie van de melder van de klacht JodyvdB

4 jaren geleden - Na alle opgegeven gegevens toch nog een klantnummer nodig... Best vreemd. Klantnummer: 24048779 En de status is nu 'opgelost' maar er is niks opgelost!

Bericht van Eneco

4 jaren geleden - Beste Jody, Ik kan begrijpen dat dit vreemd overkomt. Maar dit heeft alles te maken met de privacy wetgeving. Ik mag gewoonweg uw gegevens niet inzien zonder de juiste verificatie. Ieder geval fijn dat u dit doorgeeft. Op dit moment kan ik niet meer voor je betekenen. Ik zie dat dit al in behandeling is bij ons en dat u hier ook al een e-mail over heeft ontvangen. Hier geven we duidelijk in aan dat we dit nog aan het onderzoeken zijn en zodra dit onderzoek is afgerond u hierover geïnformeerd gaat worden per brief. Ik wil u dan ook nu via deze weg vragen nog even geduld te hebben tot het onderzoek is afgerond. Met vriendelijke groet, Angela Eneco Webcare

Reactie van de melder van de klacht JodyvdB

4 jaren geleden - Er is geen mail ontvangen, wat zou de datum van deze mail zijn?

Bericht van Eneco

4 jaren geleden - Beste Jody, Op 12 juni 2020 om 10.32 is deze e-mail verzonden. Wanneer deze niet goed is aangekomen laat dit gerust weten dan zal ik deze nogmaals versturen. Met vriendelijke groet, Angela Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door JodyvdB