Mijn Klacht:
Dit jaar is al meerdere malen voorgekomen dat de stadsverwarming niet werkte. Er was geen warm water of de druk van het warme water was onacceptabel laag (wisselde druk van het warme water). Bij Eneco is dit aangekaart, maar een compensatie is niet van toepassing. Reden: er is niet tweemaal langer dan 8 uur een storing geweest. Telefonisch contact met Eneco hierover is nutteloos geweest, krijg hetzelfde antwoord. Dan vraag ik om een klacht op te nemen over de wisselende warmwater druk, dat kan niet!!! Moet ik via de site doen, te gek voor woorden dat een klacht niet via het klachten nummer opgenomen word. Eneco laat een klant van meer dan 10 jaar letterlijk en figuurlijk in de kou staan!
Gewenste Oplossing:
Mijn vraag is een passende compensatie voor de meerdere storingen en uitgevoerde werkzaamheden, waardoor er geen warmte voorziening was. Plus de wisselende water druk welke ik tot op heden wekelijks ervaar.