Mijn Klacht:
Er hangt mij een afsluiting boven het hoofd door de netbeheerder Stedin. Het gaat om het volgende, op 6 februari jl. heb ik een verhuizing doorgegeven aan Eneco en mijn contract zou meeverhuizen. Nu heb ik in de tussentijd al 3 keer een brief gekregen van Stedin dat er geen contract is met een energieleverancier op mijn nieuwe adres. Ik heb van Eneco een bevestigingsmail gekregen maar die accepteert de netbeheerder niet. Eneco moet mijn contactgegevens doorgeven aan Stedin. Nu heb ik al 11 keer telefonisch contact gehad met Eneco maar elke keer zeggen ze we gaan het in orde maken. En nu is het nog steeds niet doorgegeven. Ze kunnen ook niet aangeven wanneer dit wel gaat gebeuren. Wat kan ik nu nog doen? Ik heb een vast contract voor 3 jaar afgesloten waarvan ik er nu nog 2 jaar aan vast zit. Ik hoop dat u mij kunt helpen in deze uitzichtloze situatie voordat ik volgende week afgesloten ga worden van gas en elektra
Gewenste Oplossing:
Dat ze mijn contract doorgeven aan Stedin
