Klacht: Eenzijdige (uit het niets) opzegging

lloydharkhoe op 07 oktober 2021 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

16 september jl. kreeg ik een brief van Stedin dat mijn contract was opgezegd of ik binnen 2 weken een contact moet afsluiten bij een engerie leverancier.

Ik belde met eneco met de vraag waarom ze mijn contract hadden beeindigd. dit wisten ze ook niet had iets te maken met een andere woning waar ik wel na een 14 weken verbouwing de contract voor had beeindigd en niet van de woning waar ik zelf in woon.

ze zouden dit gaan uitzoeken en mij binnen 4 dagen terugbellen …tot op heden niet gebeurt.
nu al meer dan 8 dagen aan het wachten op een telefoontje. ook hadden ze gesproken over een coulance regeling ..ik wacht er nog steeds op

Gewenste Oplossing:

mijn oude contract laten herleven en een schade vergoeding voor al het bellen /- 12 uur incl. wachttijd. zeg maar 2 dagen aan verspild maar vandaag weer geprobeerd...helaas connectie uit het niets verbroken.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Eneco

3 jaren geleden - Beste heer, mevrouw, Bedankt voor het delen van uw bericht. Graag nemen wij uw klacht in behandeling. Om inzicht te krijgen in uw gegevens en ons aan de regels van de privacy wetgeving te houden, verzoek ik u vriendelijk om uw klantnummer te delen via het veld 'extra informatie'. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Eneco Webcare

Reactie van de melder van de klacht lloydharkhoe

3 jaren geleden - hierbij mijn klantnr. in klantnummer te vinden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 08 oktober 2021 om 12:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer, mevrouw Harkhoe,

Ik zie in uw klantgegevens dat mijn collega al met u in contact is. Zij handelt dit met u af. Ik sluit de klacht hier.

Hartelijke groet,

Nilima

lloydharkhoe

Heeft op 08 oktober 2021 om 13:25 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

ze zouden een coulance regeling treffen..ben zowat 2 dagen bezig geweest . voor hun fouten moet ik 2 dagen opnemen .

Alle klachten die gemeld zijn door lloydharkhoe