Mijn Klacht:
e monteur is 1 maand geleden geweest voor een onderhoudsbeurt welke niet uitgevoerd kon worden gezien 2 jaar geleden de vorige monteur zijn werk niet goed had gedaan. Na 1 maand nam ik maar telefonisch contact op want er werd mij een belofte gedaan dat ik de offerte binnen 5 werkdagen zou ontvangen.
De monteur heeft een prijs doorgegeven van 220 euro inclusief materiaal en arbeid na aftrek van de 50 euro korting. Hier heb ik namelijk meerdere malen specifiek om gevraagd.
Ondanks het feit dat er door jullie monteur een fout is gemaakt 2 jaar geleden mag ik er nu voor betalen. 2 jaar geleden moest ik door dezelfde monteur ook al een x bedrag bij betalen en werd er zonder mijn akkoord vanuit het niets een service abonnement opgesteld. Ook deze kosten voor een abonnement welke niet officieel bestaat zouden gecompenseerd moeten worden.
En nu volgt er een 3e rekening..
Ik zie nu een offerte van 100 euro meer. Er worden teveel fouten gemaakt door jullie.
Als er fouten worden gemaakt door Eneco dan verwacht ik ook dat jullie het kostenloos voor mij gaan oplossen. Dit heet service en vooral omdat het nu al de 3e keer is. Heb al 2 keer kosten zelf betaald doordat jullie monteur dus 2 jaar geleden 1 rekening heeft opgesteld 2 een service abbonement heeft afgesloten zonder mijn toestemming. Ik ben niet van plan om voor de 3e keer te moeten betalen voor fouten die door jullie zijn gemaakt.
Ik voel me ongehoord en belazerd, keer op keer.
Als u niet wilt meewerken aan een oplossing, dan meld ik dit bij de Geschillencommisie Energie want ik wil niet nogmaals de dupe worden van jullie fouten.
Ik vertrouw erop dat het niet zo ver hoeft te komen.
Gewenste Oplossing:
Premie terug van abonnement welke opgesteld is zonder mijn toestemming. Ik heb enkel geïnformeerd naar de mogelijkheden.
Compensatie 300 euro werkzaamheden welke door monteur over het hoofd is gezien.
