Klacht: Misleidende aankoop

Char1989 op 12 april 2022 over EMOB in de categorie Internetshops - Meubels

Een aantal maanden geleden heb ik een dressoir gekocht bij Emob. De levering werd steeds uitgesteld maar dit vond ik goed aangezien ik het dressoir graag wilde.

Het dressoir kwam in dozen binnen, het moest zelf in elkaar gezet worden.

Het is een zwart dressoir met webbing op de kastdeuren. Dit bleek geprint te zijn.
Dit stond bij aankoop niet vermeld.

Toch is de kast door mijn partner in elkaar gezet. De kwaliteit was beroerd. Hij wiebelt is gammel en is niet te verstellen.

Toen ik later het resultaat zag schrok ik. Ik had een webbingkast besteld van 270 euro en had niet een gammele kast met geprinte deuren voor ogen.

Op de website is de omschrijving die week aangepast, Emob wil dat ik 50 euro betaal voor retour en dit moet in de originele verpakking. (Hoe dan?)

Op de chat wordt gereageerd dat ik bij de aangepaste omschrijving had kunnen lezen dat het om een print gaat. Toen ik ze zei dat deze is aangepast en wat ze zelf ook toegaven op Trustpilot kwam er geen reactie meer.

Überhaupt reageren ze niet meer. Ik voel mij onwijs opgelicht door dit bedrijf.

Retouren van het dressoir en geld terug

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EMOB

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EMOB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Char1989