Klacht: Defect product ontvangen, retourkosten voor eigen rekening

rianboric op 04 januari 2023 over EMOB in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het meest waardeloze bedrijf wat ik ooit heb meegemaakt. We hebben een bed besteld met behoorlijk wat mankementen. Niet alleen behoorlijke kleurverschillen in het hout wat simpelweg niet gelakt is, maar ook hout wat gescheurd is, stukken eruit etc.. de kwaliteit is zo slecht dat ik mijn dochter niet eens hierin durf te laten slapen. Kortom, ik heb totaal geen vertrouwen in dit product en ik wil hier vanaf zien. In overleg met Emob geven ze mij de optie om 10% korting te krijgen, 15% korting op een volgende aankoop, of het product retour sturen. In dat laatste geval moet ik wel zelf €50,- retourkosten betalen. Te belachelijk voor woorden! Denk na voordat je hier een bestelling plaatst de service is zelden zo slecht als hier..

Gewenste Oplossing:

Retourkosten voor rekening van de verkoper

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EMOB

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EMOB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rianboric