Klacht: Niet gehoord worden !!!

[email protected] op 26 februari 2024 over Eindhovens Dagblad in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 2016 woon ik op Azincourthof 2 Eindhoven. Daarvoor was mijn adres Hazelaar 19 Geldrop.
Ik heb destijds een adreswijziging doorgegeven bij E.D. via een persoonlijk telefonisch contact.
Sinds dien komt de factuur nog steeds aan op Hazelaar 19 Geldrop. Wel komt de krant op Azincourthof 2. Ook na herhaaldelijk wijzigen.
Vrijdag 23 februari geen krant ontvangen, na een telefoontje naar het E.D. blijk ik geen abonnement meer te hebben. Ik zelf heb het abonnement nooit opgezegd. Sterker nog, ik heb ook een abonnement genomen op Nouveau. De nouveau kwam weer aan in Geldrop. Dit heb ik ook weer gemeld. Het adres zou aangepast worden….maar helaas dat betekent dat de krant sinds vrijdag weer naar Geldrop gaat. Ik heb besloten de factuur ook maar daar te laten en niks meer te betalen. Wel wil ik graag restitutie vanaf vrijdag 23 februari t/m 29 februari.

Ik ben een zeer ontevreden klant van het ED

Dhr. E. Claes Azincourthof 2 5627TJ Eindhoven.

Gewenste Oplossing:

Als ik gehoord wordt aan de telefoon, als men begrijpt wat een adreswijziging betekent, als dat dan ook aangepast wordt, en als ik elke dag de krant krijg op Azincourthof 2 Eindhoven, en als de factuur aankomt op Azincourthof 2 Eindhoven. Na zeven jaar doe ik deze laatste poging. Er zijn kranten genoeg om te lezen met plezier. Mijn frustratie heeft zijn toppunt bereikt.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Eindhovens Dagblad
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eindhovens Dagblad

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

9 maanden geleden - Na zeven jaar lang proberen het factuurdatum aan te laten passen, en dan plotseling horen dat je geen abonnement meer hebt vind ik een slechte service. Zeven jaar lang moet ik de factuur ophalen in Geldrop. Ik woon in Eindhoven. Ik ben er wel klaar mee , ik haal geen facturen meer op in Geldrop en de automatische incasso wordt ingetrokken 😡

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eindhovens Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]