Mijn Klacht:
Sinds 2016 woon ik op Azincourthof 2 Eindhoven. Daarvoor was mijn adres Hazelaar 19 Geldrop.
Ik heb destijds een adreswijziging doorgegeven bij E.D. via een persoonlijk telefonisch contact.
Sinds dien komt de factuur nog steeds aan op Hazelaar 19 Geldrop. Wel komt de krant op Azincourthof 2. Ook na herhaaldelijk wijzigen.
Vrijdag 23 februari geen krant ontvangen, na een telefoontje naar het E.D. blijk ik geen abonnement meer te hebben. Ik zelf heb het abonnement nooit opgezegd. Sterker nog, ik heb ook een abonnement genomen op Nouveau. De nouveau kwam weer aan in Geldrop. Dit heb ik ook weer gemeld. Het adres zou aangepast worden….maar helaas dat betekent dat de krant sinds vrijdag weer naar Geldrop gaat. Ik heb besloten de factuur ook maar daar te laten en niks meer te betalen. Wel wil ik graag restitutie vanaf vrijdag 23 februari t/m 29 februari.
Ik ben een zeer ontevreden klant van het ED
Dhr. E. Claes Azincourthof 2 5627TJ Eindhoven.
Gewenste Oplossing:
Als ik gehoord wordt aan de telefoon, als men begrijpt wat een adreswijziging betekent, als dat dan ook aangepast wordt, en als ik elke dag de krant krijg op Azincourthof 2 Eindhoven, en als de factuur aankomt op Azincourthof 2 Eindhoven. Na zeven jaar doe ik deze laatste poging. Er zijn kranten genoeg om te lezen met plezier. Mijn frustratie heeft zijn toppunt bereikt.