Klacht: EEN GROTE SCHANDE

op 20 september 2016 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Betreft vlucht HV6626
Vlucht van Alicante naar Eindhoven op 19/09/2016 om 10.15u vertrek , bij het inchecken werden de stoelnummers veranderd omdat het om een ander toestel ging , onbegrijpelijk want de indeling van het vliegtuig is dezelfde . Zoals altijd boek ik mijn vlucht op tijd en ook mijn stoel , ik vlieg elke maand naar Spanje . Ik heb 4 zware operaties van mijn rug achter de rug daarom boek ik een stoel met beenruimte zodat ik niet zijlings moet gaan zitten . Wel nu werd deze stoel 16A en 16B aan een ander gegeven , die er zelf niet voor betaald heeft !! Na een uitleg met de steward kreeg ik mijn stoel niet aangewezen en ik werd achteraan in het vliegtuig gezet op 22A en 22B ( ik moest ook zwijgen of ik mocht niet mee vliegen ), we moesten om 10.15u vertrekken en er werd ook al 45 minuten te laat vertrokken !! Toen wij geland waren ben ik direct naar de spoed moeten gaan omdat ik nog maar juist geopereerd was aan 3 hernias in de nek , ik zal door de andere plaats te krijgen weer een revalidatie en een epederale spuit in de nekwervels moeten ondergaan.

Wel dit zal Transavia moeten ophoesten , ofwel zet ik deze klacht op de openbare media ofwel maak ik hier een rechtszaak van ofwel moet Transavia zelf een tegemoetkoming moeten voorstellen .

Maar dit kan NIET !!!!!

Transavia zal ons moeten contacteren en een tegemoetkoming moeten voorstellen en eveneens de excuses van de steward

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr Struyf