Klacht: Een defecte modem vervangen bij Ziggo duurt 9 dagen

op 17 juli 2012 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

op 14 juli 2012 is mijn internet/telefoon modem defect gegaan. Direct naar de klantenservice van Ziggo gebeld en een afspraak willen maken voor het vervangen van mijn modem.
Tot mijn grootste verbazing moet ik dus blijkbaar 9 dagen wachten, want op 23 juli hebben zij pas een monteur beschikbaar. ‘Maar’, volgens de klantenservice medewerker van Ziggo, wordt mijn probleem als spoedverzoek ingediend en mocht er een monteur nog vóór de 23ste tijd hebben, zal hij direct bij mij langskomen. Ik zal dan weer gebeld worden wanneer er een monteur ter beschikking komt.

2 dagen later heb ik weer gebeld en het probleem opnieuw moeten uitleggen. ze hebben alleen maar “sorry” en “meneer, ik begrijp uw probleem” kunnen zeggen, met andere woorden, weer 2 euro de zee in ingegooid (0,10cent p/m).

Vandaag nogmaals geprobeerd, en duidelij gemaakt dat ik echt een nieuw modem moet hebben en dat ik niet 9 dagen lang zonder internet en telefoon kan zitten. Ik heb zelfs met voorstellen moeten komen om mezelf “als klant” te kunnen helpen. Ik heb ze bijvoorbeeld voorgesteld om mijn huidige modem ‘zelf’ te komen inruilen. “Er zijn procedures voor reparaties meneer”, aldus medewerker Ziggo.

Ik kan niet begrijpen dat ze 9 dagen nodig hebben om een modem bij mij te komen leveren.

Vandaag mijn modem komen brengen, en beter met de klant meedenken ipv alleen sorry zeggen door de telefoon.

Alle klachten die gemeld zijn door kaytjai