Klacht: e tickets printen NIET uit

op 08 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

buurmeisjes hebben e ticket gekocht voor trein…konden deze niet printen dus bij mij ook geprobeerd. Nou mooi niks e ticket zit in d email direct printen of downloaden en in adobe openen en dan printen; niks, het lijkt afgeschermd en de nodige stukken blijvne leeg uit d eprint komen terwijl voorbeeld in adobe netjes alles weergeeft.
Dit is keihard een fout van de NS; niks is mis hiero met printen

Als de NS dit oplost.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 30 mei 2016 om 11:47 geantwoord

Heeft op 01 juni 2016 om 21:20 geantwoord

Dit is geen oplossing, bovendien geeft uw reactie feilloos en stijllooos aan da tu totaal niet geïnteresseerd bent in uw klanten en uw eigen presteren.
Dit antwoord brengt me werkelijk niets verder; WEL ben ik ervan overtuigd dat de NS een waardeloze klantorganisatie heeft. U heeft werkelijk geen idee wat er onder uw klanten leeft en komt met belachelijke suggesties.Een E ticket is ene Eticket; hij komt keurig als PDF eruit zowel bij ons als bij de buren. Maar printen ho maar, juist de belangrijke code gedeelten blijft leeg! Er is dan reeds betaald, maar bewijs kan niet geprint dus geld weg. Hoe lost u dat op?
Waarom probeert u mij te overtuigen van een kids vrij abonnement voor mijn buurmeisjes? Die willen nooit meer met uw organisatie...net als alle bekenden en familie...We zijn helemaal klaar met de NS, net zo onbetrouwbaar als Mark Rutte.

Alle klachten die gemeld zijn door geeneeneen