Klacht: E-tickets is niet te downloaden (de link ontbreekt in de mail)

op 27 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 11 juli 2016 om 13:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 11 juli 2016 om 21:39 geantwoord

Ik heb gemaild met spoordeelwinkel en zij geven geen oplossing. Ik heb geen twintig euro betaald voor niks. En sowieso vind ik het erg vervelend dat jullie pas na twee weken antwoorden!

Alle klachten die gemeld zijn door maritderidder98