Klacht: E-Thermostaat

op 29 juni 2012 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Onlangs zijn mijn vriend en ik nieuwe klant geworden bij Essent. De actie over een GRATIS E-Thermostaat was en is er nu nog. Je zou bij een 3 jarig contract gratis een E Thermostaat krijgen als je een nieuwe klant werd. (Dat zijn wij, en wij hebben gekozen voor het 3jarig contract) Helaas hoorden wij erna niks over de thermostaat, dus vaak achteraan gebeld, en met de conclusie: We krijgen geen thermostaat want dit moest je bij de aanmelding vertellen dat je er 1 wou. Sorry, dit staat nergens? En je gaat er toch vanuit dat je het product gewoon krijgt? Zelf beginnen ze er niet over bij de aanmelding, en vergeet je het krijg je het dus gewoon niet. We zouden wel 50 euro korting kunnen krijgen voor 1, maar dat krijgt elke Essent klant.

Als wij de E-thermostaat ontvangen. Dit is ons beloofd.(reclames van tv en staat vermeld op de internetsite)

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 29 juni 2012 om 16:21 geantwoord

Geachte Yolanda89,

Allereerst bedankt voor het kenbaar maken van uw ongenoegen op klacht.nl.

Zoals net met u telefonisch besproken, kan ik de E-thermostaat niet gratis aanbieden. U kunt de genoemde thermostaat als bestaande klant bestellen voor 119 euro en omdat u op 14 juni 2012 met de klantenservice heeft afgesproken, krijgt u nog eens 50 euro korting op het hiervoor genoemde bedrag.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Richard
Medewerker Klantenservice
Essent

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Essent beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Yolanda89