Klachten over E-care Repair Service

Nieuw! Heeft u een vraag, opmerking, klacht of compliment over onze service en diensten? Op Twitter staan wij u via @ECareWebcare graag en direct te woord! Hieronder... Lees meer >

0% van alle klachten opgelost. Nog 49 klachten nodig voor een plaats in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

0%
1 klachten gemeld
1 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
0 klachten opgelost
9.0 /10
2 stemmen
2

Tijdslijn

Ongerepareerd retour

Klacht van op 30 september 2016 over E-care Repair Service in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Philips Home Audio Systeem/soundbar HTS9140/12, voor 1200 euro aangeschaft bij Expert, 6 jaar geleden. Systeem start niet meer op en bij E-care ter reparatie aangeboden. Na 3 dagen bericht, dat een onderdeel niet meer verkrijgbaar is en dus ongeprepareerd retour..Eem Philips apparaat... Lees meer

Beste.....vandaag is mijn Krups EA8298 teruggekomen van reparatie.....voor de 3e keer in 2 maanden. Op de reparatiebon staat in hoofdletters BETER REINIGEN.....dus met andere woorden, het is mijn schuld. Ik heb nog nooit in mijn leven een koffieapparaat zo goed... Lees meer

Nogmaals een beschrijving van het gebruik. Mijn man neemt de telefoon op, hij geeft de telefoon aan mij na mijn gesprek te hebben af gesloten geef ik de telefoon weer aan mijn man terug het klepje stond iets scheef. De... Lees meer

Nu al ruim 5weken verder. Maar geen reactie van Philips of E-Care. Philips verschuilt zich achter E-care, en E-Care geeft geen gehoor. Ondanks dat er al akkoord is gegeven voor de omruiling, blijft het uitleveren van het product uit. Order E-Care:... Lees meer

Wij hebben ons Krups espresso apparaat opgestuurd ter reparatie. Na betaling van 120 Euro ontvangen wij een apparaat retour, wat duidelijk zichtbaar niet het onze is: de opvangbak is verweerd, het apparaat is aftans en ranzig. E-care blijft herhalen dat... Lees meer

Onder referentiecode 171541683 dd. 21-12=2015 mijn koffiezetapparaat HD 7761/00 voor reparatie aangeboden. Was tweede keer.Meegezonden kwastje om koffiebonen te spreiden bij u in Duiven blijven liggen.Klachtcode 1 Maalwek doet het weer niet Lees meer

Tot op heden nog niets gehoord van de reparatie. kom er nu achter dat jullie het naar het verkeerde emailadres hebben verstuurd. maar wij geven accoord om de reparatie uit te voeren. Email WbuildTransport@hotmai;.com 0653976215. we van Bruggen Lees meer