Klacht: Asociaal, onbeschoft personeel

Janine1992 op 11 september 2021 over E-care Repair Service in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na herhaaldelijk contact over mijn koffie zet apparaat zodanig onbeschoft en asociaal behandeld dat ik me ontzettend boos, verbaasd maar ook onbegrepen voel. Wanneer je ze wijst op hun foute test procedures moet je ineens als klant maar terug gaan naar de leverancier en kunnen ze niks voor je betekenen. Waardeloos bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Ik hoef geen oplossing meer van dit waardeloze bedrijf. Tip; leer de monteurs eens goed lezen en de telefoonmedewerkers een cursus hoe fatsoenlijk om te gaan met klanten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar E-care Repair Service over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Janine1992