Klacht: Koffiezet van 35 euro minder waarde ter ‘Reparatie’

ninax op 14 april 2022 over E-care Repair Service in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

In december koffiezet van Rowenta gekocht via bol.com. Koffiezet was heel snel plots kapot, dus opgestuurd ter reparatie naar e-care.

Heel lang op zitten te wachten, om dan uiteindelijk een email te krijgen dat mijn apparaat gerepareerd was. Heel blij open ik de mail, om tot mijn verbazing te lezen dat ze mee een totaal ander product in ruil hadden opgestuurd. Dit blijkt een koffiezet die 35 euro (veel als de waarde van de vorige 70 was) minder in waarde is en totaal niet dezelfde gewenste specificaties heeft waarvoor we de oorspronkelijke koffiezet kochten.
Onmiddellijk een dringende klacht ingediend, bol.com gecontacteerd alsook de verkoper. Overal krijg je het antwoord ‘ik geef het door aan …. en contacteer u opnieuw’, waarna ze niks meer van zich laten horen.
Ik ben het kotsbeu hierop te zitten wachten en voel me aan het lijntje gehouden.

Een degelijke compensatie in overleg: geld terug, of hetzelfde apparaat of een apparaat met gelijke waarde en dezelfde specificaties.
Mara het liefst van al zou ik gewoon mijn geld terug krijgen, zodat ik NOOIT meer iets te maken moet hebben met deze 'dienst'.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar E-care Repair Service over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door ninax