Klacht: barslechte service

JensH op 09 januari 2024 over E-care Repair Service in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 5 december 2023 heb ik mijn Saeco-apparaat, type SM6580/00, voor de eerste keer ter reparatie opgestuurd omdat de boilerpin defect was. De aankoopdatum van mijn apparaat is 15 augustus 2023. Bij ontvangst van mijn gerepareerde apparaat bleek er echter transportschade te zijn of dat de assemblage door jullie reparatiedienst niet correct was uitgevoerd. De behuizing van mijn apparaat was beschadigd en stond volledig open.
Na meerdere malen telefonisch contact te hebben opgenomen, werd ik telkens doorverbonden en ontving ik een e-mail met daarin het reparatieorder en verzendlabel. Op 14 december 2023 ontving ik deze documenten en stuurde ik mijn apparaat voor de tweede keer op. De telefoniste verzekerde mij dat gezien het een tweede reparatie betrof, ik sneller geholpen zou worden en dat mijn apparaat binnen 10 werkdagen zou worden teruggestuurd.
Het ticketnummer dat ik ontving op 14 december 2023 was XXXXXX. Op 15 november 2023 ontving ik echter een e-mail van jullie diensten waarin het volgende stond:
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Philips Home Living.

Wij hebben nog geen nieuwe verzendlabel voor u gestuurd.
U moest eerst een mail naar ons toe sturen als u akkoord mee gaat om uw apparaat weer te sturen , dan pas worden de nieuwe verzendlabel voor u gestuurd.
U kunt reageren door deze e-mail te beantwoorden.

Meer informatie vindt u hier: www.philips.nl
Philips Home Living wenst u een goede dag.

Met vriendelijke groet,
Pooja
Philips Home Living

Dit was verwarrend, omdat ik op 14 november 2023 wel de reparatiebon en het verzendlabel had ontvangen en mijn pakket naar het postpunt had gebracht.
Toen ik op dit bericht reageerde om te bevestigen dat ik wel de benodigde verzenddocumenten had ontvangen en om een rechtzetting vroeg, kreeg ik geen respons. Op 18 december 2023 ontving ik een bericht over de vertraging van mijn verzending. Op 20 december 2023 ontving ik het bericht dat mijn apparaat bij jullie diensten was aangekomen, maar ik had nog steeds geen enkel tegenbericht ontvangen op voorgaande mail.
Op 3 januari 2024 stuurde ik opnieuw een klacht naar jullie diensten, die tot op heden onbeantwoord blijft. Op 4 januari 2024 nam ik telefonisch contact op met jullie diensten en kreeg ik een calltaker die de Nederlandse taal niet goed machtig was en moeilijk verstaanbaar was. Toen ik de situatie probeerde uit te leggen, plaatste hij mij zonder waarschuwing terug in de wacht. Ondertussen ontving ik in mijn mailbox het bericht dat er opnieuw een ticket was aangemaakt met het nummer XXXXXXX.
Bij het terugkrijgen van de calltaker kon hij geen antwoord geven op mijn vragen en vertelde hij me dat de backliner contact met me zou opnemen. Toen ik hem confronteerde met het feit dat mijn vorige e-mails ook nooit waren beantwoord, kon hij hierop niet reageren.
Ik verwacht spoedig een rechtzetting van jullie diensten, aangezien jullie klantenservice tekortschiet. Ik heb een apparaat van ongeveer €800 gekocht en verwacht zowel kwaliteit van het product als van de service, wat helaas nog niet het geval is geweest. Ik verzoek jullie om ofwel zo snel mogelijk een vervangend apparaat op te sturen in afwachting van de reparatie, of het verzenden van een nieuw apparaat, of een schadevergoeding.

Mijn apparaat is slechts 3 maanden oud en heeft al 1 maand in reparatie doorgebracht, wat ik als schandalig beschouw. Ik verwacht spoedig een reactie op dit bericht.
We zijn momenteel 09/01/2024 en nog steeds 0 communicatie mogen ontvangen!

Gewenste Oplossing:

Een nieuw toestel, financiële compensatie of de volledige terugbetaling van mijn toestel. Ik heb mijn toestel al meer dan een maand niet kunnen gebruiken en om nog te zwijgen over alle bijkomende schade door jullie toedoen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar E-care Repair Service over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door JensH