Mijn Klacht:
23 september 2023 hebben wij een koffiezetapparaat gekocht. Al snel bleek dat er een klein defect in zat. Hierdoor het apparaat opgestuurd naar e care. Na 1 maand kwam het apparaat beschadigd terug. Maar dan ook echt beschadigd. Krassen op de buitenkant en hij wiebelde in eens.
Dus nogmaals verstuurd ter reparatie en verzoek tot nieuw apparaat gedaan. Begin januari 2024 is het apparaat aangekomen bij e care. 1-2 is de order gesloten, apparaat kan niet meer gemaakt worden. Hier kwamen we online achter. Er is geen contact met ons opgenomen en we moesten hier zelf achteraan.
Uiteindelijk blijkt dat het apparaat kwijt is. Er wordt gezocht naar een oplossing maar deze apparaten worden niet meer gemaakt..
Ondertussen worden wij niet op de hoogte gehouden en is er nog geen oplossing. Wij verwachten een nieuw apparaat en goede communicatie maar zowel e care als Philips laat ons zitten.
Gewenste Oplossing:
Een nieuw koffiezetapparaat! En het zou fijn zijn als we serieus worden genomen. Apparaat was net geen 200 euro en heeft 2 maanden in de keuken gestaan.
