Klacht: wachttijd

magdavannellestijn op 17 december 2015 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dynalogic klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✅ Klacht opgelost op 30 december 2015
Reactie van het bedrijf:

Excuses voor het ongemak en de late reactie. Wij hopen dat u uiteindelijk toch nog geholpen bent. Mvg Dynalogic

Bedrijf Dynalogic
Status Opgelost
Datum 17 december 2015

Een klant van Dynalogic uit zijn onvrede over de lange wachttijd bij het bellen voor een afspraak. Ondanks dat het bandje aangaf dat de wachttijd drie minuten was, duurde het uiteindelijk twintig minuten voordat er werd opgenomen. De klant vindt het frustrerend dat deze miscommunicatie leidde tot extra kosten.

Mijn Klacht:

ik belde om 20.25 om een afspraak te maken, het bandje zei dat er drie wachtenden voor mij waren en wachttijd 3 minuten was. 20 minuten later, dus 5 euro verder wordt er opgenomen. als het bandje gelijk had gezegd dat het 20 min was had ik opgehangen. is dit hoe jullie je geld moeten maken? grote ergernis dus vanavond

Gewenste Oplossing:

als jullie eerlijke info geven

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 30 december 2015 om 11:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM