Klacht: Telefoon achtergehouden

[email protected] op 23 juni 2022 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Leen toestel gekregen van Dynalogic, de betreffende koerier rmedewerker vond het niet nodig om de opbergkoffer erbij te geven die verzegeld is bij het overhandigen van het leentoestel, Krijg nu mijn eigen toestel niet terug omdat er geen opbergkoffer bij zit.

Gewenste Oplossing:

per direct mijn eigen toestel terug, Vanavond nog anders compensatie

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 24 juni 2022 om 08:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Allereerst onze excuses voor het ongemak. Wij zijn op het moment aan het onderzoeken waar dit mis is gegaan. Wij zullen dit zo snel mogelijk voor u in orde maken en oplossen.

Met vriendelijke groet,
Sandra
Dynalogic WeCare-team

[email protected]

Heeft op 25 juni 2022 om 00:20 geantwoord

Ik heb geen oplossing gezien , wanneer denk jullie het op te lossen dan ??

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 week geleden - Vandaag weer diverse keren telefonisch contact gehad en gevraagd wanneer mijn telefoon wordt teruggebracht, kan 10 dagen duren voordat het in behandeling wordt genomen, ik vind dit niet normaal

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]