Klacht: Slechte bezorging

Anger girl op 23 juni 2022 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zondag zou mijn koelkast geleverd worden. Ik heb vervolgens netjes een tijdsvak gekregen. 10 minuten voordat de tijdsvak inging, kreeg ik een bericht dat er niet geleverd word vanwege overmacht. Ik kon dus weer een vrije dag aanvragen zodat mijn koelkast dinsdag geleverd kon worden. Nogmaals kreeg ik netjes een tijdsvak. Ik had erbij gezet dat ze mij moeten bellen op mobiel omdat ik in een complex woon met meerdere mensen en ik de bel bij mijn woning niet hoor. Het is dat ik mijn oude koelkast naar de voordeur bracht, want de bezorgers stonden er al. Ik werd dus niet gebeld bij aankomst. Bezorgers waren met 2 man en 1 daarvan nam de koelkast met een steekkar mee naar binnen. Hij zat te klagen dat het ver lopen was naar mijn woning wat enkel de hal door is en dus totaal niet ver is. Terug bij de ingang zat de andere bezorger te klagen dat de voordeur dicht was. Niet iedereen mag zomaar bij ons naar binnen i.v.m privacy van andere bewoners. Ik ben zeker niet blij over hoe de bezorging gegaan is. Graag zou ik willen weten bij wie ik deze kosten van een vrije dag kan verhalen.

Een oplossing wat gepast is

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 24 juni 2022 om 08:16 geantwoord

Goedemorgen,

Allereerst onze excuses voor het ontstane ongemak.
Vervelend dat de bezorging van dinsdag zo stroef is verlopen. Wij zullen betreffende bezorgers hier op aanspreken. Helaas is het inderdaad zondag niet gelukt te leveren door een probleem met capaciteit hierdoor is de route op overmacht gekomen. Helaas kunnen wij u geen compensatie aanbieden voor de extra vrije dag die u helaas heeft moeten opnemen. Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

Sandra
Dynalogic WeCare-team

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Anger girl