Klacht: product niet geleverd op de dag van afspraak

enigma domitilia op 18 oktober 2021 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

bezorger is naar boven komen kijken en zonder product daarna aangegeven ik ga product halen en niet meer terug gekomen. Hij had hier zijn tablet vergeten en liet daarna ongeveer 20 a 30 later door collega laten halen met de mededeling om de product te scannen en in vervoer gestapt en weggereden. ik nog bezorg omdat woon 2 de verdieping maar moet nog een trap voor de badkamer maar dat is de punt niet er werd helemaal niet gecommuniceerd door bezorger met mij of iets mis was en daarna gezegd dat ik mijn product had geweigerd. slechte service echt niet netjes.

dat het dezelfde dag was bezorgd maar is de volgende dag pas gebeurd door wel fatsoenlijke mensen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 19 oktober 2021 om 11:34 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor het ongemak. Vervelend dat u zo een negatieve ervaring heeft gehad. Wij zullen dit met deze bezorgers bespreken dat het communicatief zeker beter zou moeten gaan. Gelukkig is dit de volgende dag wel voor u in orde gekomen.

Sandra
Customer Care Center

enigma domitilia

Heeft op 19 oktober 2021 om 12:07 geantwoord

Heb ik zelf opgelost en had niet eens contact kunnen opnemen met jullie die moment en trouwens als het dezelfde dag was opgelost goed maar werd voor mij bepaald dat het de volgende dag werd terwijl de bezorger fout en lui was en oneerlijk.

Alle klachten die gemeld zijn door enigma domitilia