Klacht: Niet geleverd

Dimitri13 op 13 januari 2022 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de dag van levering kregen wij verschillende berichten dat de chauffeur onderweg was en zelf een bericht dat de levering binnen 30min zou gebeuren. 1 uur later kregen we het bericht dat we zogezegd niet thuis zouden geweest zijn en dit terwijl wij extra verlof hadden genomen en de hele tijd thuis zijn gebleven hiervoor.
Na contact met de klanten dienst zijden deze dat ze niets voor ons konden doen zelf niet de chauffeur contacteren.
Dit is gewoonweg slechte wil en een grove leuge

Gewenste Oplossing:

Afspraak nakomen en chauffeur over het niet uitoefenen van zijn job aanspreken.
Compensatie voor de verloren verlof dag en organisatie van de 2de termijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 januari 2022 om 12:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Wij vinden het spijtig te horen dat de bezorging op 13-01 niet naar wens is gelopen. Onze excuses hiervoor. Helaas kunnen wij u geen compensatie geven voor de verloren dag. Wel zien we dat inmiddels uw levering vrijdag 14-01 toch alsnog bij u is aangeleverd.
Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,
Sandra
Dynalogic WeCare-team

Alle klachten die gemeld zijn door Dimitri13