Mijn Klacht:
Ik wil een officiële klacht indienen over de wijze waarop mijn overstap naar Vodafone is verlopen, met name over de samenwerking tussen Vodafone en Dynalogic. De leveringen worden telkens niet waargemaakt of zonder overleg, waardoor ik geen simkaarten ontvang terwijl mijn telefoonnummers al over moeten gaan van KPN naar Vodafone. Ik heb inmiddels al vier keer contact gehad met Vodafone waarbij na dee keer de klacht serieus wordt genomen, maar Dynalogic reageert niet op mijn klacht en maakt nieuwe afspraken die niet nagekomen worden. Dit gebrek aan begrip en communicatie heeft me veel tijd gekost.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek dat Dynalogic hierop serieus aangesproken wordt en ik graag financiële compensatie ontvang voor de tijd die ik heb zitten wachten op hun levering welke keer op keer niet kwam. Ik heb een eigen bedrijf, we leggen vloeren en dit werk kan ik niet vanuit huis doen. Heb hierdoor dus inkomsten derving.

