Mijn Klacht:
Ik heb mijn toestel op advies van Tele2 naar dynafix opgestuurd. Dit eigenlijk al tegen mijn zin in vanwege de slechte reviews op Google.
Toch gedaan omdat Tele2 zei dat het geen probleem zou zijn.
Vervolgens duurde het een week voordat ik een reactie kreeg.
Toestel is door niet geautoriseerde bedrijf open gemaakt en hierdoor vervalt meteen de garantie.
Ze hebben niet eens onderzoek bij mij gedaan als dat klopt.
Vervolgens rekenen ze €50.82 om mijn toestel terug te krijgen (ongerepareerd).
Toestel vervolgens na 1.5maand terug gekregen met allemaal vette vingerafdrukken en daarbij is de backcover gebarst en kijk je zo tegen de printplaat aan. Ook zitten er extra krassen in het scherm die er niet zaten toen ik deze opstuurde.
Op dit moment ben ik met hun bezig en wacht ik op hun reactie.
Dit zal wel uit lopen dat ik pech heb en hun zo lekker z’n gang kunnen gaan in het oplichten van alle instanties en consumenten die daar zijn telefoon heen sturen.
Ps, ik heb foto’s vooraf en achter meegestuurd en ben benieuwd hoe ze hierop reageren.
Gewenste Oplossing:
Als mijn toestel weer 100% in orde is.
Onder garantie dus de reparatie uitvoeren en nieuwe backcover en front cover die hun hebben beschadigd.