Klacht: Telefoon niet repareren en vervolgens beschadigd opsturen.

Nickelson87 op 28 augustus 2020 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn toestel op advies van Tele2 naar dynafix opgestuurd. Dit eigenlijk al tegen mijn zin in vanwege de slechte reviews op Google.
Toch gedaan omdat Tele2 zei dat het geen probleem zou zijn.
Vervolgens duurde het een week voordat ik een reactie kreeg.
Toestel is door niet geautoriseerde bedrijf open gemaakt en hierdoor vervalt meteen de garantie.
Ze hebben niet eens onderzoek bij mij gedaan als dat klopt.
Vervolgens rekenen ze €50.82 om mijn toestel terug te krijgen (ongerepareerd).
Toestel vervolgens na 1.5maand terug gekregen met allemaal vette vingerafdrukken en daarbij is de backcover gebarst en kijk je zo tegen de printplaat aan. Ook zitten er extra krassen in het scherm die er niet zaten toen ik deze opstuurde.
Op dit moment ben ik met hun bezig en wacht ik op hun reactie.
Dit zal wel uit lopen dat ik pech heb en hun zo lekker z’n gang kunnen gaan in het oplichten van alle instanties en consumenten die daar zijn telefoon heen sturen.
Ps, ik heb foto’s vooraf en achter meegestuurd en ben benieuwd hoe ze hierop reageren.

Gewenste Oplossing:

Als mijn toestel weer 100% in orde is.
Onder garantie dus de reparatie uitvoeren en nieuwe backcover en front cover die hun hebben beschadigd.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

4 jaren geleden - Geachte klant, Graag ontvangen wij het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie dan wel het toestel waar dit om gaat. Dan kijken wij graag mee naar uw case. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Team WeCare Dynafix

Reactie van de melder van de klacht Nickelson87

4 jaren geleden - iRMATTSI16640475 Dit is het reparatie nummer. Er is geen reparatie uitgevoerd maar wel een toestel dat vooraf geen beschadigingen had nu ineens bekrast en met een gebroken backcover en half dicht gelijmd retour ontvangen. De chauffeur kan dit bevestigen want die heeft dit ook geconstateerd.

Reactie van de melder van de klacht Nickelson87

4 jaren geleden - Nog steeds geen gehoor op mijn bericht, nu zijn we al 10 dagen verder en nog steeds niks verder gekomen. Belachelijk voor woorden gewoon!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 30 september 2020 om 11:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Allereerst onze excuses voor de vertraagde reactie.
Uit onze gegevens blijkt dat onze monteurs hebben geconstateerd dat er door een niet geauthoriseerde partij aan uw toestel is gewerkt. Volgens de voorwaarden van de fabrikant mogen wij in dit geval de reparatie van het toestel niet verder uitvoeren. Indien u hier niet mee eens bent willen wij u vriendelijk verzoeken contact op te nemen met de fabrikant. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynafix

Nickelson87

Heeft op 30 september 2020 om 11:27 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Er is geen oplossing voor hetgene dat het toestel met schade terug gestuurd word naar mij.
Heb het toestel ontvangen met een kapotte backcover en krassen op het display. Ik heb telefonisch contact opgenomen met de klantenservice en die weten van niks.
Ik wil als oplossing dat mijn toestel gerepareerd word waarvoor deze is aangemeld, omdat ik nu al vanaf juli hiermee met jullie bezig ben is dit een acceptabele oplossing voor het te lang moeten wachten.
Ook dat de krassen verdwijnen uit het display en de backcover in dezelfde de staat word gebracht zoals ik het heb aangeleverd (nieuw en onbeschadigd)

Alle klachten die gemeld zijn door Nickelson87