Heb via samsung dynafix me samsung galaxy buds plus opgestuurd om te laten maken Krijg je eerst een mail dat het niet binnen de garantie valt en dat ze je nieuwe opsturen als je 206 euro betaald koek koek want... Lees meer

aangezien ik er toch lang mee rondloop wil ik toch graag iets kwijt. In april 2019 heb ik voor mezelf voor mijn verjaardag een smartwatch van Samsung gekocht een active watch. Super blij mee. Echter binnen een half jaar stopte... Lees meer

Hierbij ontvangt u onderstaande klacht aangaande RMA nummer DRVF 16956477 Tot mijn teleurstelling en ontsteltenis richt ik mij tot u nav vernoemd RMA nummer. Afgelopen woensdag middag om 16.15u heb ik mijn defecte iPhone 8 Plus aangeboden aan uw transporteur ivm... Lees meer

de telefoon is gerepareerd maar ze kunnen hen niet vinden in het systeem. ik heb een meneer van dynafix woensdag aan de telefoon gehad en die zei moederbord vervangen en adres opgegeven waar hij naar toegestuurd moet worden. ze kunnen niet op... Lees meer

Ik ben oktober 2019 bij de Samsung experience store geweest, daar mijn batterij na ongeveer 10 uur leeg was. Men heeft mij daar verteld dat de batterij nog niet zo ver was om te vervangen. Men vertelde mi na een... Lees meer

Ik heb een toestel P SMART 2020 BLUE gekocht bij Media Markt , deze vertoonde op een morgen na een oplaadbuurt ,zat beveiligd in een dubbelzijdige hoes , dat het glas iets los was gekomen in de rechter bovenhoek ,ik... Lees meer

iPhone binnen garantie opgestuurd, nu zeggen ze val stoot of waterschade. Ik heb dat ding amper gebruikt behalve op de bank en in huis als computer aangezien ik beschik over een andere telefoon. Hij lag al een half jaar te... Lees meer

Mijn iPhone 11 van nog geen jaar oud heeft water van een omgevallen glas op de bovenkant gekregen. Gevolg vocht achter de front camera. Toestel opgestuurd en nu krijg ik te horen dat hij niet te maken is en het... Lees meer

Mijn vriendin heeft haar toestel weggebracht naar Vodafone omdat er een barst in het scherm zat. Deze is 23 juli 2020 terug gestuurd vanuit dynafix. Het toestel zag er weer als nieuw uit, maar na een paar weken stond het... Lees meer

Dynafix - Klacht/Compliment Geachte Kovac Ladislav, Bedankt voor het invullen van het klachtenformulier op web.dynafix.com. Natuurlijk doen wij er alles aan om u zo optimaal mogelijk van dienst te kunnen zijn. Indien u een vraag heeft gesteld streven wij er dan ook naar deze... Lees meer
