Mijn Klacht:
21 juni is mijn Samsung Galaxy S21 Ultra opgehaald omdat mijn scherm kapot was gegaan. Ik wou dit graag via Samsung laten maken, zodat ik dan de fabrieksgarantie behoud. 22 juni kreeg ik van dynafix een prijsopgave van €309. Ik ben hier akkoord mee gegaan en heb betaald. Sinds 22 juni staat er dat er op een onderdeel gewacht moet worden. Het is ondertussen 4 weken verder en er staat nog steeds wacht op onderdelen. Dit duurt mij nu veelste lang! Andere reparatie bedrijven kunnen hem binnen 1 uur repareren. Ik ga aankomende week op vakantie, en wil voor die tijd graag me eigen telefoon geprepareerd terug, of ik wil mijn toestel en het betaalde bedrag van €309 terug!
Ik heb vorige week 2 mails gestuurd maar geen antwoord terug gekregen… Telefonisch kunnen ze ook geen antwoord geven… Dit duurt mij nu veelste lang!
iRMADRSA17170778
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn toestel aankomende week gerepareerd terug of ik wil mijn toestel en de betaalde €309 terug.
