Klacht: Telefoon al 3 weken weg

Oltan op 11 juli 2021 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

21 juni is mijn Samsung Galaxy S21 Ultra opgehaald omdat mijn scherm kapot was gegaan. Ik wou dit graag via Samsung laten maken, zodat ik dan de fabrieksgarantie behoud. 22 juni kreeg ik van dynafix een prijsopgave van €309. Ik ben hier akkoord mee gegaan en heb betaald. Sinds 22 juni staat er dat er op een onderdeel gewacht moet worden. Het is ondertussen 4 weken verder en er staat nog steeds wacht op onderdelen. Dit duurt mij nu veelste lang! Andere reparatie bedrijven kunnen hem binnen 1 uur repareren. Ik ga aankomende week op vakantie, en wil voor die tijd graag me eigen telefoon geprepareerd terug, of ik wil mijn toestel en het betaalde bedrag van €309 terug!
Ik heb vorige week 2 mails gestuurd maar geen antwoord terug gekregen… Telefonisch kunnen ze ook geen antwoord geven… Dit duurt mij nu veelste lang!

iRMADRSA17170778

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn toestel aankomende week gerepareerd terug of ik wil mijn toestel en de betaalde €309 terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Oltan

3 jaren geleden - Ondertussen zijn we 1 maand verder, en nog steeds geen toestel terug of een reactie.

Bericht van Dynafix

3 jaren geleden - Geachte klant, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben nogmaals intern navraag gedaan. Onze excuses dat u zo lang op een antwoord moet wachten. Zodra wij een antwoord ontvangen, hoort u van ons. Met vriendelijke groet, Team WeCare Dynafix

Reactie van de melder van de klacht Oltan

3 jaren geleden - Nu zie ik dat de onderdelen 20-07-2021 zijn binnen gekomen. Het is nu 24-07-2021 en nog steeds is mijn toestel niet terug. Wanneer kan ik hem verwachten?

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 26 juli 2021 om 18:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

De verwachting is dat uw toestel deze week klaar is. Op het moment dat het toestel klaar is, ontvangt u een bericht en kan er een afspraak worden ingepland. Wij vinden het vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten. Ondanks alle ongemak, wensen wij u wel een hele fijne avond.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynafix

Alle klachten die gemeld zijn door Oltan