Klacht: Bekrast toestel terug

op 14 februari 2020 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Een toestel ter waarde van 711 euro weken oud, bekrast terug gekregen. Totale ontkenning van Dynafix: Het kan niet hier gebeurd zijn omdat we het toestel niet hebben geopend, hopend u hiermee voldoende te hebben geholpen is het antwoord van Dynafix. Er zitten krassen op mijn scherm die kunnen er op zijn gekomen zonder het toestel te openen. Ik hoop echt omdat Samsung (opdrachtgever) hier wat aan kan doen.

Tip: maak foto’s of video’s voor je je toestel opstuurt.

Als ze op mijn splinternieuw toestel een nieuw glas plaatsen. Al durf ik dat misschien niet meer aan met Dynafix.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

3 dagen geleden - Geachte klant,Uw klacht hebben wij in goede orde ontvangen.Om uw klacht verder in behandeling te kunnen nemen ontvangen wij graag het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie dan wel het toestel waar dit om gaat. Dan kijken wij graag mee met uw case.In afwachting van uw reactie.Met vriendelijke groet,Team WeCare Dynafix

Reactie van de melder van de klacht azzam

3 dagen geleden - Beste,Dat is: irmadrsa16420098.Met vriendelijke groet, Mustafa Azzaoui

Alle klachten die gemeld zijn door azzam