Klacht: Dwaling

op 23 mei 2021 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Met ziggo een overeenkomst aangegaan met overstap service nummer behoud.
Duidelijk aangegeven in de chat met de medewerker, ik zal vanzelf oa bericht van kpn enz krijgen.
Dit had ik ongeveer 3 dagen voor de overgangsdatum nog niet gekregen contact kpn geen opzegging bekend. contact Ziggo weer kan een paar dagen duren afwachten vertrouwde het toch niet, werd er ineens gezegd dat ik alles zelf diende op te zeggen, medewerker servicemelding aangemaakt klacht niet opgelost. aangeven en brief gestuurd koop ontbinden/ook via de mail gestuurd. akkoord op gekregen alles terug gestuurd. krijg ik mail dat de overeenkomst is beëindigd zonder extra kosten krijg ik paar dagen later weer mail met extra kosten.
duidelijk aangegeven dat ik de overstap service wou tussen ziggo en kpn chat allemaal bewaard inmiddels ook stappen aan het ondernemen via juridisch loket en consumentenbond

ik heb ziggo paar keer de kans gegeven om eruit te komen en samen na oplossingen gekeken, steeds zeggen dat het goed komt maar puntje bij paaltje komt het niet goed.
ingangsdatum was 28 april 2021 ik heb alles ontbonden per die datum ook akkoord gekregen en hun de mogelijkheid gegeven nu wil ik graag dat ze me verder met rust laten.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Alle klachten die gemeld zijn door Alfabetrobin