Klacht: betaling

op 09 december 2017 over Dutch pharma supplements in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

L.S.

Ik heb telkens als ik een pakketje van hen ontving, betaald via de acceptgiro kaart.
Deze krijgen ik steeds retour met de mededeling, dat de RABO bank deze niet kunnen verwerken , omdat zij de mogelijkheden niet hebben deze te voldoen aan de begunstigde.
Zij verplichten me nu, om per internetbankieren het bedrag over te maken.
Ik ben dit beu. Ik ben van goede wil.
Ook heb ik al meermalen getracht om van hen af te komen, maar ook dat lukt me niet.
H. Sterke

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden, als ik van hen af ben.
Heb al lang spijt dat ik men hen in zee ben gegaan en zal het iedereen ook afraden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dutch pharma supplements

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dutch pharma supplements nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sterke.harry@gmail.com