Klacht: twee keer betaald

op 03 oktober 2017 over Dutch pharma supplements in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn contract met dutchpharma is al in oktober 2016 beeindigd ik moest toen nog 87,90 euro betalen maar intussen ben ik bij de gkb terecht gekomen en die hebben dat bedrag overgemaakt maar tot mijn verbazing hebben ze in maart 2017 hetzelfde bedrag nog een keer gekregen nadat ik drie keer een e-mail gestuurd heb en twee gebeld kreeg ik een keer antwoord dat mijn contract nu was beeindigd maar het geld van de tweede transactie heb ik tot op heden nog niet terug ontvangen dus heb ik er weer een telefoontje moeten plegen maar als ik het nummer bel wordt er vrijwel meteen de verbindig verbroken

Gewenste Oplossing:

als ik mijn geld van de tweede keer terug heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dutch pharma supplements

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dutch pharma supplements nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door reddevil1972