Klacht: dubbele incasso

op 25 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In afgelopen februari is er 2 keer een abonnement kosten van mijn rekening afgeschreven. naar 3 keer bellen kwam ik er eindelijk achter dat dit te maken had met een dubbel account. Het is inmiddels april en tot op heden heb ik mijn geld nog niet ontvangen. Ik probeer regelmatig te bellen wat de stand van zaken is, maar word meer afgewimpeld dan geholpen.

Gewenste Oplossing:

dat ik z.s.m. mijn geld terug krijg wat ik te veel heb betaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 24 mei 2016 om 08:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door mrkElisa