Klacht: dubbele betaling Bevestigingsnummer: 3383980613

op 28 mei 2020 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Beste,Hierbij wil ik even duidelijk maken dat ik ontzettend ontevreden bent met jullie service. Sinds februari ben ik met jullie aan het mailen en heb nog steeds mijn geld die jullie verkeerd hebben geincaseerd  niet terug gekregen.even alles weer op een rijtje:Op 9 februari heb ik een hotel geboekt en het bedrag met mijn americanexpress betaald. €178.Op 28 februari heeft het hotel via mijn andere creditcard die bij jullie bekend was een bedrag van €209 (inclusief ontbijt) afgeschreven.Ik heb meteen begin maart met jullie contact opgenomen en al mijn gegevens naar jullie toe gemaild. Uw collega heeft ook meteen de hotel gebeld en met hun gecommuniceerd en mij beloofd dat hij het zou regelen omdat alles duidelijk was.Nu 4 maanden later heb ik nog niks gekregen en kan ik jullie ook niet telefonisch bereiken omdat mijn gegevens te oud zijn.Ik vraag u hierbij nogmaals om het bedrag terug te storten op mijn bankrekening NL29INGB0007174588 tnv B. Sarrafigohar anders ben ik genoodzaakt om andere maatregelen te nemen.Jullie kunnen mij ook telefonisch bereiken op nr:0647691122.Met vriendelijke groet,B. Sarrafigohar
Bevestigingsnummer: 3383980613

als ik mijn geld terug krijg

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]