Ik koop altijd een pakje drum ( shag ) van 30 gram.
De laatste tijd is de shag in de pakjes zo droog als wat.
Gewoon niet lekker om te roken.
Dat is dus elke keer € 6.20 die rechtstreeks de prullenbak... Lees meer
Er zitten steeds meer takjes in de tabak zodat een sigaret draaien bijna niet meer mogelijk is de vloei scheurt ook vaker stuk Lees meer
Ik koop normaal de pakjes van 50 gram.deze zijn prima. Nu diverse keren een pakje van 30 gram gekocht. Echt te smerig voor woorden. Gewoon kurkdroog. Heb t zo in de prullenbak kunnen smijten. Vind dit niet normaal is al... Lees meer
Geachte,
Hoe kan het dat de laatste tijd ontzettend veel gruis zit in de Drum shag. Ik rook dit al 30 jaar en de laatste tijd is het bizar!! Ik betaal 10.00 voor één pakje. Mag ik toch wel kwaliteit hebben... Lees meer
Geachte heermevrouw,
Ik heb gisteren een pakje shag gekocht en tot mijn verbazing stikte het van de stokjes(of hoe je die slierten ook noemt) tussen de shag.
Normaliter ben ik zo van het klagen, maar toen ik een stokje vond die bijna... Lees meer
Ik vind dat de Drum de laatste tijd veel te droog is.
En er zitten altijd veel grote en harde stukken in.
En ik rook al heel lang Drum.
Maar wordt er dus niet beter op helaas. Lees meer
De Drum in de bussen is zo droog , zodat het laatste in de bus puur stof is.
De bus is veel te groot voor deze kleine hoeveelheid tabak. Lees meer
ik heb een tak die groter is dan me vloe dat moet ni kunnen ik wil hierbij dus mijn klacht in dienen Lees meer
Drum valt mij de laatste maanden tegen
Grote stukken er in snel droog en veel kruim over.
Ik rook 4 pakjes in de week en hou meer als een half pakje kruim over wat niet meer te roken is.
Waar zit de fout? Lees meer
Ik weet niet maar normaal kan ik zeker 3 dagen dat mn pakje shag nog vers is, maar de laatste paar weken is ie binnen een dag compleet uit gedrogd hoe dicht ik hem ook vouw. Lees meer