Tot op heden rookte ik pakjes drum van 50 gram. Tegenwoordig kun je de pakjes ook van 60 gram kopen, dus ik dacht: dat is handig.
Twee pakjes gekocht en tot mijn grote verbazing waren deze pakjes niet dicht geseald. Gevolg... Lees meer
Shag is na een dag al droog en heel veel gruis ook de smaak is minder Lees meer
Moet me helaas aansluiten bij meerdere klachten. De kwaliteit is al tijden niet meer wat het geweest is. Onversneden stukken hard stukken en grote hoeveelheden. Erg jammer dat blijkbaar het goedkoop produceren boven de kwaliteit is komen te staan. DRUM... Lees meer
Beste Meneer of Mevrouw ,
Ik ben één van de weinige mensen die nog roken geloof ik.
En doe dit dan ook ruim veertig jaar.
Een echte shag roker dus.
Maar de laatste tijd heb ik steeds grotere stukken tabak in mijn pakjes sommige... Lees meer
Ik heb vandaag nieuw pakje tabak gekocht met de oude verpakking nog bij Albert heijn in leek maar toen ik de pakje open maakte is de tabak droog. Lees meer
De laatste tijd zitten er regelmatig lange stronken en kleine harde stukjes in de verpakking.
Jammer, want ik was altijd zeer tevreden over mijn merk .Rook het al jaren.
Overweeg nu om toch over te stappen op een ander merk
Hoe komt... Lees meer
Ben een verwend Drum roker, maar de shag smaakt anders/ vies, is droger en ja al enige tijd zitten er boomstronken in.
De prijs is niet laag om maar zo optimistisch mogelijk te zeggen.
Ik mag verwachten van Drum dat ze... Lees meer
Ik rook al jaren en jaren drum tabak original 50 gram , maar de laatste tijd is het niet meer de zelfde tabak .
Maakt niet uit waar ik het koop ,de tabak is anders van smaak ,droog en een... Lees meer
Sinds er nieuwe verpakking drum is smaakt het niet zoals het hoort te smaken. Ik rook al jaren drum maar nu ben ik voor het eerst echt teleurgesteld. Ik geniet er niet van als ik er 1 opsteekt. Wat... Lees meer
Hallo, rook al jaren drum maar de takjes die er in zitten lijken wel boomstronken beetje te groot Lees meer